Xead.nl werkt! Dit stukje heb ik geschreven om alle twijfel rond Xead.nl weg te nemen bij mensen die Xead.nl nog niet kennen. En voor de leden om elkaar te stimuleren toch vooral te blijven schrijven, want het loont!

Eerste kennismaking

Op 29 december kwam ik Xead.nl tegen. min of meer toevallig, ik was op google op zoek naar een artikel over geld verdienen op internet en toen kwam ik hier uit.

Ik heb toen alles eens doorgelezen en besloten me aan te melden. Ik heb vanaf toen steeds wat pagina's geschreven en ik zag het aantal xead-points elke dag een beetje groeien en richting de 100 Xead-points klimmen. Dat beviel me wel en maakte me benieuwd naar een eventuele uitbetaling.

Uitbetaling

Omdat ik nog nergens een knopje uitbetalen zag, heb ik toen een vraag gesteld aan Tim van Xead.nl en ik kreeg al snel antwoord. Het bleek dat je pas bij 100 Xead-points de uitbetalingsfunctie actief werd. Na een paar dagen was het dan zover; op 27 januari had ik mijn uitbetaling aangevraagd en het stond er de volgende dag al op. Haha, dacht ik, dat is mooi! Was er erg blij mee natuurlijk, helemaal omdat ik even later een berichtje kreeg dat ik de eerste was die uitbetaald werd op Xead.nl

Inmiddels heeft de tweede uitbetaling ook al plaatsgevonden en daar ben ik ook erg blij mee. in totaal heb ik nu in anderhalve maand al meer dan €30,- uitbetaald gekregen en de Xead-points teller loopt alweer op!

Aanmelden

Ik raad iedereen dan ook van harte aan zich aan te melden en als je aangemeld bent veel pagina's te schrijven met een goede inhoud. Aanmelden kan eenvoudig via de knop op de site maar ook via deze link: HIER AANMELDEN De link opent zich in een apart venster zodat je eerst nog even de onderstaande tips kunt lezen.

Tips

De inhoud is niet alleen belangrijk omdat het dan zo leuk lezen is, nee, je pagina's kunnen beoordeeld worden en hoe beter je pagina's beoordeeld zijn, hoe meer Xead-points je ontvang per bezoeker!

Wat kun je doen om meer bezoekers op jouw pagina's te krijgen ?

Het is natuurlijk niet alleen een kwestie van veel goede pagina's maken, het is belangrijk dat er veel mensen jouw pagina's bekijken. Daarom heb ik hier een aantal tips voor je opgeschreven:
  1. Stuur je vrienden en familie een emailtje waarin je verteld dat je een leuke internetpagina hebt gemaakt die ze echt even moeten bekijken. In dat mailtje sluit je dan een link naar je pagina in.
  2. Voeg je Xead.nl pagina toe aan 'jouw website' op Hyves, Twitter, Partyflock, Facebook en andere sociale netwerken.
  3. Voeg je pagina's toe aan bekende discussie sites op het internet, op die manier genereer je extra bezoekers en heb je ook meer kans op reacties op je bericht. Een aantal van deze sites zijn:
  • Nujij.org een nieuwe Nederlandse open social news community, met blogs,links,video,discussie&meer
  • Ekudos  ekudos is vergelijkbaar met nujij.org, maar biedt bezoekers minder mogelijkheden
  • Twitter    Op Twitter kun je je eigen profiel aanmaken waar je 'Tweets' verschijnen als een link
  • Fok!    Op Fok.nl kun je zelf nieuws toevoegen met een linkje naar je pagina (indien geaccepteerd)

Aanmelden

Voor al deze sites geldt dat je je eerst even in moet schrijven, maar dat is meer dan de moeite waard als je bedenkt wat voor een extra voordelen de bezoekers voor jou betekenen. Per slot van rekening kun je je vrij anoniem inschrijven. Een gebruikersnaam en emailadres is bij Nujij.org bijvoorbeeld al voldoende.

Wat je niet moet doen!

Vraag familie, vrienden en bekenden niet of zij op de advertenties bij je berichten willen klikken.Doe dit ook zelf niet. Voor inkomsten zijn wij afhankelijk van Xead.nl. Xead.nl is op haar manier weer afhankelijk van Google. Uit eigen ervaring weet ik dat Google Adsense een zeer streng beleid voert als het aankomt op 'ongeldige klikactiviteiten'. Het kan zelfs zo zijn dat als iemand een aantal advertenties zelf aanklikt om te testen of het werkt, dat Google Adsense dit beschouwt als ongeldige klik activiteit.

We willen toch allemaal dat Xead.nl het goed doet en goed blijft doen, dus laten we daar allemaal rekening mee houden, zodat Xead.nl hier geen gedonder mee krijgt en wij nog lang (en veel) aan onze pagina's kunnen verdienen.

Meld je aan!


6 Reacties >>REAGEER<<:

Anoniem zei

Ik heb een hele vieze smaak in mijn mond van dat Xead. Zgn. heb je maar steeds valse kliks en als je vraagt om tekst en uitleg en wie er dan vals geklikt heeft bij je, krijg je een berichtje dat het ze spijt, maar dat ze valse klikkers op het spoor waren en jij helaas daardoor ook kliks kwijt bent. Lekker is dat zeg! Zo hoef je een auteur nooit uit te betalen en word je als websitebeheerder slapende rijk! En dan al die overgenomen artikeltjes van Internet en dan nog vaak slechte Nederlandse taal! Dat hele kliksysteem klopt geen bal van daar. De meest slechte en van het internet geplukte verhalen scoren hoog en jij schrijft je te pletter aan unieke verhalen, krijgt veel reacties en komt geen punt verder! En als je verder komt, dan heb je zgn. valse kliks! Wat een rare site!

Unknown zei

Op www.foobie.nl worden wel alle artikelen gecontroleerd, geen gekopieerde artikelen zijn welkom. Ook wordt je op www.foobie.nl ook niet een poot gelicht wat betreft je inkomen. Dit gaat allemaal via Google AdSense.

Ik ben erg tevreden over www.foobie.nl!

Anoniem zei

wat is de antwoord op de vraag ?

Anoniem zei

van ekodus

Anoniem zei

20.000 schrijvers en 100.000 artikelen geven toch wel aan dat het een prima website is. Heb je Adsense wel eens een mailtje gestuurde over false kliks? Alsof hun nooit wat afkeuren.. kom op zeg.

Hoe weet je trouwens dat je kliks had @Anoniem? Zat je zelf flinkt te klikken ofzo?

shining-miracle zei





shining-miracle



LEUK!! JE MAG JE BRUIDSJURK GAAN UITZOEKEN.., EINDELIJK! Dit is het moment waarover je als meisje misschien al had gedroomd.... Je bent ten huwelijk gevraagd (of je hebt zelf een aanzoek gedaan), en je gaat eindelijk op zoek naar de trouwjurk van je dromen..! Natuurlijk begint je zoektocht op het internet, en koop je even een paar van die leuke trouwmagazines om informatie te vergaren en alvast even de sfeer te proeven. Want het is leuk om vanuit je eigen luie stoel eerst eens heerlijk inspiratie op doen bij al die schitterende bruidsmodefoto's die je gedurende je zoektocht tegenkomt.Met één van onze bruidsjurken kunt u schitteren op uw trouwdag! Zoekt u die ene bruidsjurk die u perfect staat? Shining-Miracle (www.shining-miracle.nl) uit Veendam beschikt over een uitgebreide collectie bruidsjurken en bruidssieraden. Iedere vrouw wil graag het middelpunt zijn op haar huwelijksdag. Met de perfect passende bruidsjurken uit onze collectie gaat dat zeker lukken. Wij wensen u veel plezier met het uitzoeken van u bruidsjurk en accessoires bij shining-miracle.

Een reactie posten